Zadajte e-mailovú adresu pre váš účet, na ktorú dostanete e-mail s pokynmi na zmenu hesla.


Zabudnuté heslo.

Na Vašu e-mailovú adresu boli úspešne odoslané prihlasovacie údaje.

Najčastejšie otázky

Aby sme urobili váš nákup čo najjednoduchší, pripravili sme zoznam otázok a odpovedí, ktoré vás najčastejšie trápia. V prípade, že by ste nenašli odpoveď, ktorú hľadáte, neváhajte nás kontaktovať mailom alebo telefonicky.

1. Za ako dlho dostanem odpoveď na moju otázku?

Na všetky emaily sa snažíme odpovedať najneskôr do druhého pracovného dňa. Ak ste od nás odpoveď nedostali, mohol nastať technický problém. Preto nás skúste kontaktovať znova.

2. Aká je cena poštovného?

Cena poštovného na dobierku je 4,50 € s doručením prostredníctvom Slovenskej pošty alebo DPD kuriérom. Cena poštovného pri platbe vopred je 3,50 € s doručením prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriérom DPD. Ak vaša objednávka dosiahne hodnotu 37,00 € a vyššie, poštovné máte zadarmo.

3. Ako reklamovať tovar?

Produkt, ktorý chcete reklamovať prosím nafoťte a k fotkám priložte stručný popis s kópiou objednávkového listu, ktorý ste od nás dostali. Všetko zašlite na email uvedený v kolónke kontakt. Hneď, ako váš email obdržíme, najneskôr do druhého dňa vás budeme telefonicky kontaktovať a vysvetlíme, ako ďalej v reklamácii postupovať.

4. Prečo mi neprišiel potvrdzujúci email po zadaní objednávky?

V prípade, že ste neobdržali email so zhrnutím zadanej objednávky, najskôr skontrolujte sekciu Moje objednávky, či ste odoslali objednávku a zadali všetky údaje, vrátane emailovej adresy, správne. Po skontrolovaní údajov objednávky je pravdepodobné, že nastal technický problém. V tom prípade nás kontaktujte. 

5. Čo ak sa mi tovar nebude páčiť alebo mi nebude sedieť veľkosť?

Ak sa vám tovar nepáči alebo chcete objednaný produkt vrátiť, môžete tak urobiť do 14 dní bez udania dôvodu. V druhom prípade, že ste zle zadali veľkosť opasku a nesedí vám, je možné zariadiť možnosť výmenného balíku (platí iba pre SR, nie ČR).

6. Ako správne zistím veľkosť opasku?


Správnu veľkosť opasku môžete získať pomocu tohto návodu.

7. Doručujete tovar aj mimo Slovenska?

Tovar doručujeme po celej Slovenskej a Českej republike, napriek tomu, že hlavný sklad máme na Slovensku.

8. Kedy tovar expedujete?

Väčšinu tovaru expedujeme na druhý deň, avšak môže sa stať, že kvôli vysokému počtu objednávok počas rušných období, danú objednávku nestihneme expedovať. Vtedy garantujeme dobu dodania max. 3 pracovné dni. Akonáhle je vaša objednávka pripravená a odovzdaná dopravcovi, na mail vám príde upozornenie o expedovaní balíku. 

9. Garantujete dodanie tovaru počas Vianoc?

Ak bola objednávka vytvorená doobeda, snažíme sa ju expedovať ešte v ten deň, najneskôr na druhý deň. Vianoce sú výnimkou, kedy doba doručenia môže byť dlhšia, dokonca pri objednávkach vytvorených po 15. decembri dodanie do Vianoc garantovať nevieme.

10. Som obchodník a mám záujem o spoluprácu. Ako začať?

Všetky informácie týkajúce sa veľkoobchodu a spolupráce, vrátane registrácie, nájdete v sekcií Veľkoobchod.