Najčastejšie otázky

Aby sme urobili váš nákup čo najjednoduchší, pripravili odpovede k najčastejším otázkam od zákazníkov. Ak v nich nenájdete odpoveď na vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať. 

1. Za ako dlho dostanem odpoveď na moju otázku?

Na všetky emaily sa snažíme odpovedať najneskôr do druhého pracovného dňa. Ak ste od nás odpoveď nedostali, mohol nastať technický problém. Preto nás skúste kontaktovať znova.

2. Aká je cena poštovného

Cena poštovného na dobierku je 3.00,-€ s doručením prostredníctvom Slovenskej pošty, alebo DPD kuriérom. Cena poštovného pri platbe vopred je 3.00,-€ s doručením prostrednítvom Slovenskej pošty alebo kuriérom DPD. Ak Vaša objednávka dosiahne hodnotu 37.00,- € a vyššie poštovné máte zadarmo.

3. Ako reklamovať tovar?

Produkt, ktorý chcete reklamovať prosím nafoťte a k fotkám priložte stručný popis s kópiou objednávkového listu, ktorý ste od nás dostali. Všetko zašlite na email uvedený v kolónke kontakt alebo na email, ktorý máte v objednávkovom liste. Zamestnanec z našej firmy Vás na druhý pracovný deň kontaktuje a vysvetlí Vám ako ďalej v reklamácii budeme postupovať.

4. Neviem či som vytvoril objednávku.

Ak Vám na Váš email neprišiel súpis toho čo ste si objednali a aké údaje ste uviedli v objednávke, prosím kontaktujte nás. Mohli ste zle zadať email adresu alebo nastal technický problém a Vašu objednávku sme neobdržali.

5. Čo ak sa mi tovar nebude páčiť alebo mi nebude sedieť veľkosť?

Ak sa Vám tovar nepáči alebo Vám nesedí veľkosť, nebojte sa. Kontaktujte nás emailom alebo telefonicky. Tovar môžete vymeniť za niečo iné alebo Vám vrátime peniaze.

6. Máte všetok tovar skladom?

Sme jeden z najväčších veľkoobchodov s koženou galantériou v Česku a na Slovensku, preto sme schopní garantovať, že všetok tovar máme skladom.

7. Kde všade doručujete tovar?

Tovar doručujeme po celej Českej a Slovenskej republike. Hlavný sklad máme na Slovensku.

8. Kedy tovar expedujete?

Väčšinu tovaru expedujeme na druhý deň, ale niekedy sa stane že výrobky musíme doviezť z našich externých skladov. Vtedy garantujeme dobu dodania max. 5 pracovných dní.

9. Ako poznám, že mnou objednaný tovar bol expedovaný?

Akonáhle je Vaša objednávka pripravená a odovzdaná dopravcovi tak Vám príde na Vašu email adresu, ktorú ste uviedli v objednávke spätný mail, že Vám tovar bol expedovaný.

10. Ako dlho trvá doručenie zásielky?

Dopravcovia doručujú balíky do 2 až 3 pracovných dní. Jedinou výnimkou sú Vianočné sviatky kedy môže byť doba doručenia dlhšia.

11. Doručenie tovaru počas Vianoc

Pri objednávkach vytvorených po 15.decembri nevieme garantovať dodanie do Vianoc.